Dan före dopparedan!

Jag och Björn ska fira jul ihop trots att vi har separerat, så var vi iväg till stan idag för att shoppa det sista inför knytet till julbordet och de sista julklapparna. Herregud vad mycket folk det var överallt!
 
Nu är det dags för middag och uppesittarkväll tillsammans med Anna och Adde, mysigt att fira in julafton tillsammans! :) Adde ska dessutom fira jul med sin familj imorgon så vi kommer inte att träffas då, och eftersom Björn ska köpa julklappar till honom så får han ge dem ikväll istället. Som en liten minijul :)
(Eftersom vi är så många i familjen, 15 st med respektive och barn, så lottar vi varje år vilken vi ska köpa julklappar till. Då kan man spendera lite extra på en och samma person istället för att alla ska köpa något litet och billigt till alla. Barnen får såklart paket av alla:)
Vi ska göra pizza och senare ikväll blir det ost och kex, gott :)
Jag glömde dock att köpa binglotter när jag betalde all mat i kassan. Tur att Björn kom ihåg det när han sprang in en sista sväng på Gränby innan vi åkte hem :)
 

Min hyacint luktar så otroligt gott, blev glatt överraskad när den hade slagit ut under natten till idag! :)
 
 
En helt annan grej, jag blev så himla glad och förvånad då jag hittade min blogg länkad på en annan diabetikers blogg! Så himla roligt, tack! :) Jag besökte nämligen Jennys blogg www.diabetesforever.wordpress.com när jag skulle kolla in de fräcka fuck diabetes armbanden som hon gör. Jag tänker beställa ett men har inte hunnit göra iordning kuvertet än. Armbanden kostar 60 kr varav 30 kr skänks till diabetesfonden, otroligt bra och jag hoppas hon lyckas samla in en rejäl summa pengar, så skynda beställ! :)
 
Lånad bild på armbanden från Jenny! De går att få i andra färger, kontaktuppgifter till henne finner ni om ni kikar in på hennes blogg.

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0