Livet

Det har hänt så mycket i livet sen jag skrev här sist. Blir lite ledsen över mitt dåliga bloggande när jag ser hur många det faktiskt är som kikar in här varje dag, ska försöka ta tag i detta!
 
Största anledningen till att jag inte har skrivit är för att jag och min sambo håller på att separera. =/
Trots att det var mitt beslut så känns det såklart tungt, det är mycket som vi behöver prata igenom, lösa praktiskt mm. Men vi är vänner och håller såklart fortfarande av varandra och därför kan jag bo kvar med honom i huset tills vi båda hittar eget boende. Eftersom det blev så tätt inpå jul så har vi sagt att vi väntar med husförsäljning tills efter nyår. Så skönt att uppbrottet inte blev kaotiskt som jag hade förväntat mig, det går så mycket bättre när man kan stötta varandra.
 
 Vi har varit med om så mycket under alla år, det kommer jag alltid att bära med mig.
Tiden tillsammans med dig 25 Mars 2006 - 7 December 2013.
Du kommer alltid vara speciell för mig, alltid!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0