Diabetes

Blev så glad när jag tog in posten idag!
Kommer ni ihåg armbandet som jag tipsade om? Jag beställde ett, la brevet på lådan i torsdagskväll och fick alltså detta på posten idag! Så glad, tack Jenny!
 
 
Jag specialbeställde detta armband, det ska ju egentligen stå "fuck diabetes" på dem. Men eftersom jag jobbar med barn och ska föregå med gott exempel och använda vårdat språk så vågade inte jag gå runt med ett sånt. Därför bad jag Jenny att skriva bara "diabetes" eller "diabetes typ 1" på mitt om det gick bra för henne, annars skulle jag bara ha mitt "fuck diabetes" armband på mig när jag är hemma.
 
 
Glöm inte att beställa ett du också! De kostar 60 kr och hela 30 kr går till barndiabetesfonden! :)
www.diabetesforever.wordpress.com/fuckdiabetes
 
 


Kommentarer
Anonym

Åh, så glad jag blir :) jag har sökt efter ett sånt här armband hur länge som helst.

Min mamma och syster har diabetes och jag har velat köpa ett sånt här + att mamma vill också köpa ett.

Svar: Jag har haft mitt armband på mig varje dag sen jag fick hem det :) Är speciellt noga med att det sitter på varje gång jag är ute och motionerar! Jag har fått mycket positiv respons på armbandet, det är fler som uppmärksammat att jag har sjukdomen och det är en viktig upplysning till allmänheten.
Hoppas du och din mamma blir lika nöjd som jag blev! :)
Nina

2014-01-17 @ 18:05:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0