Födelsedagsfirande...igen!

Jag och min familj var till min syster Anna och grattade henne idag! :) Hon fyller egentligen den 14:e men då är hon och solar i Jamaica. Avis! Vi fick både god mat och fika, och jag lyckades hålla blodsockret runt 10.
Jag måste bara säga att december och januari inte är mina favoritmånader om man tänker på diabetesen. Det är så sjukt många födelsedagar och annat firande där man äter (mycket) gott och sött!
Ungefär så här ser det ut i min familj...
 
December
22 - Systersonen Filip fyller år (Min kusin fyller år)
24- Julafton (Min moster fyller år)
30- Min födelsedag
31- Nyårsafton
Januari
2- Min syster Marie fyller år
14- Min syster Anna fyller år
18- Min syster Jennie fyller år
Februari
4- Min bror Tommy fyller år
Vi är alltså 5 syskon, Jennie är äldst, sen Marie, Tommy, Anna och sen jag.
 
Jag fick en fin bukett rosor av Jennie och familj eftersom de var i Östersund på min födelsedag, tack! De lyser upp fint här hemma.
 
Det var i alla fall många som tyckte paracord armbandet och nyckelbandet blev fina, så jag hämtade snörena här hemifrån  så fick några av dem knyta egna ;) Kul att det blev succé! Nu ska jag beställa hem mera band och nyckelringar.
 
Annars har kvällen varit sjukt lugn och jag har inte haft något speciellt för mig. Så  fruktansvärt tråkigt... nästan så man funderar på att jobba lite. På en lördagkväll?! Tragiskt....
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0