Full rulle veckan lång!

Jag har jobbat hårt sen i måndags, men hinner nog inte med allt som behöver göras administrativt på jobbet denna vecka. Så frustrerande, men det kommer säkert att lösa sig!
Idag har jag varit på administratörsmöte hela fm och jobbade ensam på fritids under em, så alla uppgifter jag behövde göra för skolan idag har fallit mellan stolarna och därför behövde jag granska fakturor mm när jag kom hem. Så skönt att kunna göra det hemifrån så jag slipper stanna kvar länge på jobbet. Nu kan jag åka hem då jag slutar, äta middag och sen jobba vidare. Det underlättar en hel del för min diabetes! :)
 
 
Bilden är tagen den 3 januari då jag jobbade hemiifrån hela dagen med att bland annat granska fakturor, boka kurser, jobbade i olika system och skapade en fritidsblogg. Så fort jag lämnade stolen för att fylla på kaffekoppen så satte sig Gibson där ;)
 
 
För övrigt har jag gått min andra pw denna vecka, förra veckan blev det 4 pw :)
Idag började jag gå på 15 i bs, det låg högt eftersom jag tog mindre insulin till middagen.
När jag kom hem 3 km senare och efter att ha skottat hela uppfarten åt min syster som är utomlands så låg jag på 5.3 i bs och det var påväg ner. Eftersom jag låg så högt när jag började gå så lät jag pumpen gå på vanlig basaldos hela tiden.
 
Nu ska jag sova, god natt :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0