Giselas 25 årsfest!

Veckan har gått i rasande fart!
Har inte så mycket roligt från vardagen att berätta. Det har varit mycket jobb, möten och höga blodsocker. Tråkigt värre ;)
 
I fredags slutade jag i alla fall lite tidigare för att åka hem till Gisela (www.giselasdiabetes.blogg.se), hon har fyllt 25 i veckan och skulle firas med en härlig tjejmiddag som avrundades på Flustret :)
Vi blev bjudna på jättegoda snittar och fördrink. Sen fick vi Pulled Pork som hon hade tillagat i 8 timmar, köttet blev gudomligt gott :) Vi åt, drack och snackade i flera timmar, sen insåg vi att klockan var ganska mycket så vi ringde taxi och tog oss ner på stan till Flustret. Det var inte så mycket folk när vi kom men det blev en riktgit kul kväll med mycket dans och drinkar :)

Födelsedagsbarnet <3
 
Tjejerna :)
 
Vi gjorde Rosa pantern, de blev väldigt goda!
 
Jag mådde som ett as när vi skulle hem, men jag spydde aldrig. Fy fan vad man ångrar de sista drinkarna då allt snurrar och man mår skit. Jag skulle ha ätit något när jag kom hem men fick inte ner något alls, inte ens vatten gick ner särskilt bra. Jag tog inga blodsocker på krogen vad jag minns, inte heller något insulin. Det är alltid samma sak när jag dricker och jag blir lite rädd för hur mycket man släpper ansvaret över sin diabetes när alkoholen rullar in.
Jag sov kvar hos Gisela i deras gästrum och eftersom jag mådde så dåligt under natten så kom hon in till mig några gånger och hjälpte mig kolla blodsockret. Jag låg på 19 när jag la mig, sen var det högt hela tiden tills kl 12 tagen efter då jag "vaknade" på 7.9.
 
Tur att någon annan har förståndet att ta ansvaret när jag själv är dum och släpper taget... GIsela mådde i alla fall bra, trots att hon bara var "salongsberusad" när vi blev hämtade på natten ;) haha, Gisela förstår vad jag menar...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0