Iphone 4s

Idag hämtade jag ut ett paket på posten. Min efterlängtade jobbmobil har kommit! :D
En vit Iphone 4s, ingen 5:a tyvärr men den är ju riktigt bra ändå! :)
Nu väntar jag bara på mitt SIMkort så ska jag äntligen få igång den.
Nu kan alla mina kollegor kontakta mig när de är sjuka, jag kan lämna ut mitt nummer till företag och andra personer som jag är i kontakt med via jobbet, föräldrar kan kontakta mig där om de har frågor om skolvalet / busskort eller andra administrativa frågor och jag kan fota barnens aktiviteter som ska läggas ut på fritidsbloggen!
Ja, en jobbmobil kändes absolut nödvändig. Min chef ringer och sms:ar i tid och otid, skönt att slippa använda sin egen mobil till detta.
 


Jag beställde ett rosa silikonskal till den också, bra för mig eftersom jag alltid lyckas tappa mobilen i golvet och så...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0