Jennies 38 årsfest!

Jag glömde skriva om syrrans 38 års firande förra helgen i Östervåla :)
Det var en hel del släkt och vänner på besök under dagen. Jennie och Björn bjöd oss på jättegod mat och fika. Sen på kvällen då många hade åkt hem och alla syskonbarnen hade åkt hem med min mamma och pappa. Då var vi 6 stycken kvar som satt och drack, körde musik quiz och spelade spel till 4 på morgonen. Åh vilken rolig kväll det var, hade sjukt kul! :D Till kaffet på kvällen fick vi avec, men det slank i ca 15 små glas till av olika likörer. Usch vad de gjorde sig påminda senare under natten, allt snurrade så jag gick och la mig. Men jag mådde hur bra som helst på morgonen, otippat men bra :) Även under denna natt låg jag högt. Det verkar inte som att mitt bs sjunker alls under natten efter alkoholintag? Någon mer diabetiker som känner samma?
 

Kristin och Jennie

Björn, Mia och Nalle

Min syster Mia :)
 
Både jag och Mia sov kvar hos Jennie och Björn. Sen åkte vi hem till min mamma och pappa på kvällen och åt god mat och umgicks. Det visade sig dock att Mia var magsjuk på söndagen och jag var livrädd att bli smittad. Först trodde vi att hon var bakis, men mot kvällningen förstod hon att hon blivit smittad av sin kollega. Hon blev hemma från jobbet i början av veckan, likaså hennes sambo som också var smittad och riktigt dålig.
Jag märkte aldrig något och har, tack och lov, klarat mig från min värsta fiende!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0