Snö, födelsedagsfirande och högt blodsocker

Här hemma snöar det hur mycket som helst. Tog mig ut på en skön promenad.

 
 
Mitt bs har legat högt sen inatt. Jag hade 7 i bs när jag gick och la mig, sen vaknade kl 6 och då låg det på 17. Det berodde nog på att jag åt chips på kvällen och det höjer alltid mitt bs väldigt mycket under natten,. Jag fick ner det till 8 innan frukost och sen hade det stigit till 15 innan promenaden.
Har inte kollat läget sen jag kom hem igen, just nu har jag bara huvudvärk och måste göra mig klar inför födelsedagsfirande. Min äldsta syster fyller 38 idag, Grattis! :)
 
Denna sjukdom gör mig så fruktansvärt trött,. Just nu saknar jag cgm och en gnutta motivation till att ta hand om mig själv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0