Solo

Jag hittade EN bild från i fredags där jag är med och inte ser odräglig ut. Alltid något ;)
 
 
 
Tänk att det redan har gått en vecka sen 25 årsfesten, sjukt vad dessa arbetsveckor rullar på.
Imorgon ska Björn åka till fjällen så jag blir solo hela helgen. Det känns lite tråkigt, speciellt då jag inte har en endaste grej inplanerad... Det är fortfarande slut mellan oss men vi bor fortfarande i huset båda två. Det ska ut till försäljning men tid och ork är som bortblåst. Jag ska ta tag i det. Kanske för att det känns så jävligt som man drar ut på det? Skönt att vi är så pass bra vänner att det fortfarande går att bo ihop. Kommer bli otroligt jobbigt igen när det är dags att flytta. Blir som ännu en separation =/

Så... ja, det kommer bli jättetomt i helgen, men jag hoppas han får det bra där uppe med skoteråkning och att jag hittar något vettigt att fördriva tiden med. Att vara ensam är inte min grej, vill alltid ha någon nära.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0