Välkomna hem!

I tisdags kom min älskade storasyster Anna och Adde hem från Jamaica! :)
De verkar ha haft det jättebra och jag blir så avundsjuk när jag ser bilder på sol, strand och hav! Jag vill också åka iväg, skulle vara så skönt att komma bort ifrån allt ett tag.
 
Men som diabetiker och gluten så tycker jag att det är lite knepigt att resa. Det är så mycket extra som man ska ha koll på och planera inför. Otroligt drygt men såklart värt det när man har kommit iväg :) Nu är det snart 4 år sen jag reste till värmen och 2 år sen jag var till London med min familj för att fira pappa som fyllde 60 år.
 
 
Jag hade i alla fall skottat, tagit in posten, vattnat blommor mm hemma hos min syster medans de var borta så jag fick lite presenter som tack!
Denna termos fick följa med mig till jobbet idag, den var perfekt! :) När jag sitter och jobbar vid datorn så hämtar jag ofta kaffe, ställer ifrån mig koppen medans jag grejar med pappaer och ringer. När jag väl kommer ihåg att jag har kaffet där så har det kallnat.... Så denna kom väl till hands! Kollegorna är bra avundsjuka på bling blinget ;)

 
Jag fick även dessa otroligt fina flip flops! Mina gamla slängde jag i somras då de gick sönder, de bästa jag haft hittills. Hoppas dessa blir mina nya favoriter!
 
Sist men inte minst, jag fick dessa ursköna shorts! Hoppas på att veckorna rullar på så att sommaren snart är här, tänk så skönt att glida runt i dessa! Dock ingen ficka för pumpen, men den kan jag ju sätta fast i sidan med clipset :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0