Vill inte kolla bs

Det är så tomt utan cgm, jag vill ha tillbaka den och behålla den för alltid! :)
Jag har tagit max 10 bs sen jag lämnade tillbaka den, så dåligt. Det känns tråkigt och jobbigt att leta upp och släpa fram alla grejer för blodsockertagning, det gör ont i fingrarna och det tar en massa tid... ja ursäkterna är många för att slippa sticka sig.
 
Mitt HbA1c låg på 57, förra gången var det 56, så ökningen är ingen fara och beror kanske en del på ledighets-levandet?! Det har varit julavslutning på jobbet, After Dark tillställning, 2 födelsedagskalas, julafton (2ggr) och nyårsafton på dessa 14 dagar extra med cgm, kroppen chockas av all god mat, fika, snacks och alkohol!
Att man lever...?!
 
Det sjuka är att mina cgm kurvor var jämna och fina! Min ssk mailade mig dessa så jag kan utvärdera dem lite extra här hemma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0