Midsommar 2014

På midsommar åkte jag hem till Östervåla och firade med min familj. Vi började med lunch och spel och efter ett par timmar började vi med middagen. Vi gjorde en hel buffé, jisses vad med mat det blev! Vi satt vid långbord ute på altanen men framåt 22 snåret efter att vi kört en musikquiz (som jag och Jennie vann!) blev vi tvugna att flytta in eftersom det bara var några få plusgrader ute, tråkigt att det  så kallt på midsommar! =/ Men men, trots den låga temperaturen blev det en trevlig kväll men familjen :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Tog lillbus på bar järning när hon skulle nalla jordgubbar från tårtan ;)
 
Mitt blodsocker under midsommar var väldigt högt, redan när jag vaknade låg det över 10 och det var väldigt svårt att få ner det sen. När jag kom hem till syrran la jag mig och sov i 30 min, kroppen var helt slut efter de höga värdena. Efter sovstunden och en rejäl dos insulin piggnade jag på mig och hänge på i samma tempo som de andra :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0