Härliga dagar!

Igår var storebror och hälsade på mig i lägenheten för första gången! :) Jag bjöd på kaffe och vi satt och snacka och skrattade ett bra tag innan vi tog den där promenaden som vi bestämt sen tidigare att vi skulle ta. Vi gick ner mot stan och efter ån en bra bit innan vi tog oss hemåt igen. Blodsockret låg på 4 innan vi gick, jag drack ett glas saft och lämnade pumpen hemma. När jag kom tillbaka en timme senare låg jag på 6 i bs.
 
Idag var tanken att jag skulle ha träffat en gammal gymnasiekompis som jag inte träffat sen vi tog studenten, men hon fick förhinder så vi ska boka in en ny träff nästa vecka istället :) Ska bli så kul att ses!
 
När jag kom hem från jobbet värmde jag en matlåda sen drog Karin och jag ner på stan till Olssons tyger. Jag köpte tyg och annat till en kjol som jag ska sy till halloweenfesten som vi ska ha här hemma! :D Jag och Karin ska hjälpas åt att sy den nu i helgen, ska blir så kul!
På vägen hem stannade vi till på Kvarnen och hämtade ut ett paket från Partykungen, min rekvisita till festen har kommit! Skrattade gott åt innehållet, detta kommer bli bra ;)
 
Imorgon ska jag (förhoppningsvis) träffa lille Kian för första gången! :D Jag blev nämligen moster den 8:e oktober! Jag har tyvärr varit förkyld under en längre tid och därför inte kunnat hälsa på honom och hans älskade familj än, men jag har blivit bättre och hoppas det har lagt sig helt tills imorgon! Jag är så stolt, ska nämligen bli gudmor åt den lille krabaten <3 Älskade lilla pyret!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0