Bästa värdena på länge!

Under den senaste veckan har mitt blodsocker legat otroligt bra! Tror jag har vaknat med bs mellan 4-8 varje morgon och sen har mätaren visat värden under 10 flera ggr under dagarna. Undrar hur det kommer sig? Efter alla dessa veckor med skyhöga värden... Borde fortfarande vara högt i och med att jag är förkyld (igen!). Har sjukt ont i halsen och nyser hela tiden. Jag som är så taggad på att prova olika pass på Friskis! Men det lär vänta tills halsontet har gått över i alla fall, men sen så! =)
 
Får alltså nöja mig med att sitta hemma med en kopp kaffe ikväll. Ska snart ta och städa mitt rum och börja plocka med kartongerna i klädkammaren, känns som att jag har skjutit på det länge nog nu...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0