Äntligen en komplett säng!

I fredags hämtade jag hem madrassen till min säng! Den har varit kvar i Månkarbo hela tiden så jag har sovit på luftmadrass i 4 veckor! Det har gått rätt bra, men åh så skönt att sova i en riktig säng :)
Mitt rum börjar ju likna något men det är långt ifrån färdigt! Måste köpa mer möbler för förvaring så jag kan plocka upp mer grejer från lådorna som står överallt. Blir tokig på dem!
 
Det jag skulle vilja köpa nu är ett skrivbord med stol till, en bokhylla eller annan möbel för förvaring, en stor matta och en lampa vid sängen.
 
 
Det har inte blivit mycket sömn sen jag flyttade till stan, vi är uppe till 1-2 på nätterna. Vi kommer alltid på att vi ska träna runt 22 snåret på kvällen och sen kan vi inte sluta prata/plocka upp grejer ur lådor och så vidare... :)
I måndagsnatt när vi kört lite övningar och satt och snacka kom Karin helt plötsligt på att hon skulle testa sina inlines, ja varför inte kl 00.30?! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0