Semester!

Nu är de sista dagarna på jobbet avklarade, nu har jag semester i 4 veckor! :D
Underbart!
 
I måndags jobbade jag med min kollega Karin. Vi flyttade grejer och möbler under fm sen åkte vi och gjorde olika inköp under em till skolan. En mycket trevlig dag med mycket skratt, Karin är så härlig!
 
Igår jobbade jag själv däremot. Jag satt på skolan och jobbade administrativt och passade på att röja och städa bland mina saker. Förberedde inför hösten med papper och annat i systemen samt träffade de som skulle göra golvvården under sommaren och visade dem runt i lokalerna.
Efter en heldag där åkte jag hem till Mia, Edvin och Maja :) Där åt vi middag tillsammans med några fler, busade ute med Maja och satt sen och hängde hela kvällen. Jag åkte hem vid 22.30 och kollade på film tills det var dags att sova.
 
 
 
Idag har jag jobbat hemifrån, skönt när verksamheten är nere och man kan styra över sin arbetsplats! :)
Är inte helt färdig med allt som ska göras, men kunde inte göra mer just nu så jag kanske får kika in på jobbmailen och i Agresso under sommaren och jobba undan lite. Men det tar jag ut tid för senare såklart :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0