Helgen

I fredags gick jag och Karin till gymmet efter att jag kommit hem från jobbet. Sen var det bara raka spåret hem, duscha, packa väskan och åka hem till mamma och pappa :) Där var även Anna, Adde och Kian och hälsade på så jag fick bebisgosa även då :) Jag sov kvar hemma hos dem och mina älskade katter sov i min säng! Åh vad jag saknar dem, vill ha dem hemma hos mig jämt!
 
Åt en långfrukost med mina föräldrar på lördagen innan vi gick ut och snickrade lite på boden som de håller på att rusta upp. Den blir så fin! Är glad att pappa har ett projekt att sysselsätta sig med när han går hemma om dagarna :) Efter det åkte vi till min faster och firade hennes födelsedag innan det var dags för mig att åka hem till stan och Karin.
 
 
 
 
Vi lagade fisk- och skaldjurssoppa till middag och sen drog vi fram symaskinen och började sy min halloweendräkt! Vi hade en sån rolig och mysig tjejkväll och vid 23.30 när vi inte orkade sy mer slängde vi helt spontant på oss festklänningen och högklackade och cyklade ner till Flustret :D Eftersom denna utgång inte var planerad så hade vi inte druckit mer än två drinkar i var innan vi åkte och det kan det ha varit en av de bästa utekvällarna vi varit på. Spontant och roligt!
Men eftersom jag skulle vara "duktig" igen och ta insulin mot de höga blodsockervärdena så slutade det med att jag hade bs på 4 under de sista två timmarna innan jag gick och la mig. Frågade om jag fick lite juice av dem i baren på grund av mitt låga blodsockervärde innan jag skulle hämta ut min jacka och cykla hem, det var inga problem och de frågade om jag skulle klara mig hem utan hjälp. Jättesnällt att jag både fick juicen och att de faktiskt frågade om jag skulle behöva någon mer hjälp! Tog mig hem utan problem, åt en macka och sänkte procentuellt på pumpen under två timmar innan jag somnade. Vaknade på 15 i bs runt 7 tiden och tog då två enheter, vaknade sen igen vid 10 med bs på 6.4! :)
 
Under söndagen sydde vi klart min halloweendräkt, den blev otroligt bra så nu längtar jag till den 1:a november då den ska på!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0