Halloweenhelg på Djäkne!

Vilken härlig helg!
 
I fredags kom det typ 8 grabbar hit för att dricka bärs, käka pizza och spela NHL och Fifa medans jag och Karin gjorde iordning våran "stand in" som vi skulle hänga upp på halloweenfesten :) Mycket trevlig kväll!
 
I lördags stack jag och Karin till gymmet på fm innan vi tog en sväng ner på stan och köpte det sista inför festen. Sen var det dags att göra sig iordning och pynta lägenheten :)
 
Det blev en sån sjukt rolig fest! Galet! Det kom ca 35 pers hit under kvällen och alla var utklädda. Vi hade gjort iordning ett stort godisbord, ordnat pumpor, hängt upp vår stand in mm. Det spelades beerpong, flip the cup och mycket annat. Det dansades och vi sög i oss lite helium mellan varven då vi blåste upp ballonger ;) haha.. Natten avslutades med lite nattkäk vid 4, jag och Erik gjorde iordning lite korv med bröd medans alla tappra själar hade somnat gott lite överallt i lägenheten.
 
Underbar helg med härliga människor, sjukt roliga minnen!
 
 

Jag körde brandman! Har sytt min egen klänning, den blev sjukt bra! :D
Hade min 1.5 liters brandsläckare, även kallad törstsläckare som jag hade fyllt med vin!
 
En gruppbild på några av dem som var här under kvällen :)
 
Jag och min roomie, värdarna för kvällen :)
 
Jag och Kempe!
 
Hahaha! Älskar den här bilden på grabbarna, den är så sjukt skön!
Vår stand in fungerade bra!
 
Vissa jobbade ju natt :P
 
Grabbarna grus goes Rockers!
 
Erik blir snygg inför kvällen ;)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0