Den 25:e

Idag har vi bara tagit det lugnt, så himla skönt att inte göra nånting!
Jag är himla trött sen gårdagens bs, jag vågar inte lägga ut någon bild från pumpen. Det är ju hemskt vad påtagligt det blir när man ser diagrammen. Undrar hur kroppen mår efter allt detta....
Jag och Björn sov till 11 idag, sen har jag hunnit sova en timme till sen dess!
 
Annars då?
Jo Björn provade Sodastreamern som jag gav till honom i julklapp, gott blev det. :)
 
Vi hjälptes åt att skruva ihop min klädhängare, den blev kanon, jag är supernöjd!
Jag satte igång och skulle montera min trapphylla också, men den var skadad så vi lär in till EM och byta ut den. Jag hatar sånt, vill att allt ska vara helt och fungera på en gång!
Men men, den som väntar på något gott.... :)
 
 
Nu är vi klara för att bege oss hem till mamma och pappa. Familjen är samlad och vi ska äta julbord och umgås. Alltså ingen utgång för våran del, men jag tror det kommer bli ett himla drag i stan ikväll! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0