Feber

Jag har haft feber sen i tisdags. Den kom så plötsligt och jag kände inte av något innan (förutom hopplösheten kanske?). Det är ingen hög feber, den håller sig kring 38 hela tiden. Men man blir så orkeslös!
När jag blir sjuk och får en infektion i kroppen så reagerar inte jag lika bra på insulinet. Så under dessa perioder är oftast bs väldigt högt. När jag då pumpar in en massa insulin så dalar bs efter mycket om och men, sen så upp igen.
 

En bild på halva gårdagens bs. Det är inget registrerat innan, det är pga sändarbyte!
 
Jag börjar ångra att jag ska jobba imorgon. Men det är bara en dag. Febren borde man kunna fixa med ipren.
Det värsta är ju att iprenen inte hjälper mig med blodsockret också....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0