Girls night in Månkarbo.. ;)

Snart bär det av hem till Therese på tjejkväll :) Vi ska bara ta det lugnt, dricka lite vin/öl och umgås.
Bra avslut på arbetsveckan och en härlig start på helgen!
 
 
Jag har tom sovit en stund sen jag kom hem, hur skönt som helst. Blir som sagt trött av ett svängit bs. Inte lär det väl bli bättre av vinet ikväll heller, men jag ska försöka pumpa in tilläckligt med insulin.
Såg att det var väldigt rött vid injektionsstället och att plåsterlappen håller på att lossna. Detta uppmärksammade jag för två (!!!) dagar sen, men jag har fortfarande inte bytt. Dels för att jag kommer på det precis när jag ska lägga mig, och det är inte ett bra tillfälle att byta injektionsställe på. Jag vaknar inte utifall slangen skulle sitta fel och jag inte får mitt insulin. Det kan leda till skyhögt bs + ketoner = syror i blodet.
Sen har jag tänkt att byta på morgonen, men då är jag alltid så stressad så jag tänker att jag ska byta på jobbet. På jobbet har jag heller aldrig tid att byta, eller så glömmer jag bort det bara.
Sen är man hemma och kommer inte ihåg det förens på kvällen igen.... haha :)
Vilket I-landsproblem!
 
 
Imorgon ska jag till huvudstaden. Vi ska fira min fina mamma som har fyllt år! Hon fick en biljett till "Dirty dancing" på China teatern. Det är vi tjejer i familjen som ska gå, underbart! Jag ä.l.s.k.a.r Dirty dancing, favoritfilmen sedan länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0