Guld!

Jag har varit hemma i två dagar pga värken i huvudet och nacken. Idag var jag iväg på läkarundersökning som gav positiva resultat! Jag har troligtvis inga bestående skador! :)
De är ganska övertygade om att värken kommer av spänningar i axlar och muskelknutar som jag har fått längs ryggraden/skulderbladen. De tror att dessa kan ha uppstått i samband med all spänning som kroppen utsatts för under olyckan.
Så nu är jag beordrad massage, värme och värktabletter i väntan på att värken ska försvinna.
Läkarna trodde att det kan hålla i sig upp till en månad.
 
 
Hjärtat hamrade på rätt bra på vägen hem dock!
Fick möte av två långtradare i en snäv kurva varav den första fick sladd! H.e.r.r.e.g.u.d.
Jag trodde inte det var sant. Trodde den skulle åka in i mig, men den kanade ut på motsat sida.
 
Jag tror att jag ska hålla mig inomhus...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0