Min födelsedag!

Hipp hipp hurra, idag är det min 23 års dag! :)
 
 
Jag har sovit väldigt dåligt inatt, haft lågt bs två ggr. Så imorse sov jag som en stock när jag vaknade av ett himla skrålande i hallen. Det var Björn som hade slagit på "Ja må hon leva" på Spotify och kom med frukost på sängen! :D Jag fick en tekanna som jag ville ha och Björn hade kokat ihop lite piggelinte. Till det serverades två mjuka mackor med grönsaker, majonäs, räkor och citron! Samt ett kokt ägg vid sidan av. Björnen kan han :)
 
Jag skrapade trisslotter till frukosten, jag vann 120 kr! Hur ofta brukar man vinna på triss??
 
Dock har jag varit låg 4 ggr under dagen hittils, inget bs över 10. Det tar tydligen på krafterna att göra smörgåstårta ;) Vi har gjort 4 st så nu hoppas jag att gästerna blir mätta och belåtna.
 
Ha en fin dag alla, det ska jag ha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0