Min torsdag!

Torsdag och andra arbetsdagen denna vecka. Det har gått ganska bra, men det var bra skönt att åka hem efter de sista timmarna på fritids som jag jobbade själv eftersom min kollega var sjuk. Idag hade de små liven en hel del viljor, det var inte helt lätt att få dem samlade allihop. Men det gick till slut! :)
 
Jag mår alltid sämre när jag jobbar själv. Jag hinner inte ta blodsocker och glömmer alltid att ta insulin till mellanmålet = trötta kvällar. Jag tänkte fråga om jag kan få en till bs mätare när jag träffar min diabetessköterska nästa gång. Då kan jag ha en liggandes på fritids, då slipper jag springa upp till skåpen och ta bs där.
Visst skulle jag kunna ha min nuvarande mätare på fritids också, men jag slår vad om att jag kommer glömma den där och då blir det kaos hemma!
Jag ska till sjukhuset på onsdag nästa vecka, ser fram emot det besöket av många anledningar! :)
 
 
Tog mig i kragen i tisdags och åkte till apoteket och beställde hem en massa diabetesprylar. Så som nålar, slangar, teststickor, insulin mm. De kom till apoteket igår men jag vågade inte ge mig ut något mer i snökaoset. Hade tänkt hämta ut dem idag men glömde bort. Det blir ett fredagsgöra med andra ord :)
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0