Värken

Jag har haft huvudvärk varje dag sedan olyckan. Igår vandrade det ner i nacken och när jag vaknade imorse var värken fortfarande kvar. Det känns oroväckande!
Jag har tagit Ipren flera ggr under dessa dagar men märker inte av någon större effekt.
Läste på 1177s hemsida om skador efter trafikolyckor och tydligen kan man ha ont i huvud och nacke upp till en månad efter.
 
Jag ringde och bokade en tid hos läkaren, fick en tid på onsdag fm. Vill att de ska undersöka huvudet och nacken och dokumentera utifall det skulle bli några försäkringsärenden senare.
 
Så tills vidare, vetekudde och Ipren samt att försöka röra på nacken så jag inte blir stel!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0