vilken topp!

Jag hade jättebra bs under natten och vaknade med ett morgonvärde på 5. Men oroandet över dagens luciatåg med femmorna på Danmarks skola och stressen över alla förberedelser gjorde sitt. Jag får alltid riktigt högt eller lågt bs om jag är orolig/nervös mm. Jag vaknade på 5 i bs och två timmar senare låg jag på 19!!
Barnen var iallafall sjukt duktiga och jag är riktigt nöjd med dagen! :) Jag har nyligen kommit hem och ska slå in lite julklappar till julfesten med jobbet imorgon. Måste leta på några snygga kläder också. + komma på vad jag ska fördriva tiden med från det jag slutar tills festen börjar. Jag är så sjukt trött, nu vill jag sova...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0