Tji fick jag!

Blodsockret stack iväg uppåt under em. Jag blev väldigt trött och seg, men det kunde inte hjälpas för det var bara att bita ihop och jobba vidare. Hade dessutom stängning idag, jobbade till 17.30.
 
Maten var iaf serverad när jag kom hem, skönt! Ville dock inte ta bs innan maten, orkade inte se en misslyckad siffra. Chansade då med insulinet så vi får se senare ikväll om det blev bra eller ej.
 
Och ja, vissa perioder orkar/vill man inte ta bs och chansar istället. Väldigt dumt kan tyckas, eftersom så mycket står på spel. Men när jag kollar så mycket bs ändå så tycker jag det är ok att bara köra på de gånger man inte orkar. Man kan inte orka jämt!
 
Inväntar dessutom Anna och Therese på lite kaffe :) Har ju kakor som jag kan bjuda på, men inga sockerfria för min egen del. Har inte haft sockerfria kakor/godis sen jag gick på mellanstadiet tror jag. Borde man ha det kanske?
Nej fy, vill vara som dom andra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0