Fabolous!

Vilken härlig dag!
 
Jag och Anna drog som sagt till stan för lite shopping. Jag är så sjukt nöjd med mina inköp! Fick tag på fantastiska linnen, skor och en alldeles egen skinnjacka. Ja jag vet, jag är väl den sista på denna jord som har köpt en skinnjacka, men nu är den i alla fall min!
 
Jag låg på 8 i bs när jag åkte hemifrån. Efter att vi provat skor, den första affären vi besökte, så tänkte jag att det var lika bra att kolla bs, jag hade ju trots allt lovat mig själv att testa varannan timme.. Det visade 2.7 och jag kände knappt av det?!
Vi kilade över till IKEA och köpte lunch. Två korvar, läsk och en glasstrut på det. Ja, man får lyxa till det med glass när man är sjuhelvetes låg! Helt fantastiskt att de säljer både glutenfritt korvbröd och strutar! 20 spänn och jag var mer än mätt och glad :)
 
Rekyl efter detta? Ja.
Jag låg på 17 efter nästan 3 timmar.. Det var bara att pumpa in insulin och det hade sjunkit till 9 när jag kom hem. Jag råkade tydligen pumpa in en för stor dos insulin till middagen. Jag ligger nu på 3 i bs, och även det utan några vidare känningar i kroppen?! Varför känner jag inte av de låga blodsockrena?
 
Under dagen hann vi i alla fall besöka alla möjliga affärer på Gränby och jag hade kunnat spendera mer pengar om bara tid och ork hade funnits. Men tur var väl att vi åkte hem, annars hade jag väl kört ekonomin i botten... ;) Men ärligt, jag har nästan inte köpt nå kläder alls den senaste tiden och det var välbehövligt att fylla på garderoben!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Karin

Skitsnygga kläder OCH skor! :)

2013-04-15 @ 11:14:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0