Förkyld

Jag är förkyld så det står härliga till!
Jag har snytit upp en rulle med papper sen igårkväll, nu är jag inne på rulle nummer två. Min näsa svider, är röd och svullen. AJ!
Dessutom visade termometern 37.5, jag hoppas att det stannar där och inte går högre. Jag har 36 som normaltemp och känner av höjningen litegrann.
 
 
Jag har inte tid att vara sjuk, dessutom är det nå djävulskt tråkigt att gå hemma! Jag har ingen insperation till att göra nånting när jag känner mig hängig.
 
Jag har endast tagit ett bs idag. Det var imorse när jag skulle kliva upp, då visade mätaren 3.3.
Då får man ställa till med lyxfrukost, ala oboy! Jag dricker i stort sett aldrig det, första gången i år var nu imorse. Men Björn brukar dricka det ibland så därför finns det hemma. Jag brukar undvika denna sortens skjuts upp i blodsockret på morgonen, detsamma gäller juice. Men nångång i bland kan det vara värt att unna sig :)
 
När jag vaknade så kände jag inte att jag var låg. Men det märktes bra nog när jag klev upp och skulle klä på mig. Armarna levde sitt eget liv och ville inte göra som jag ville, sen var det som om jag kollat in i solen och såg stora moln som dansade i synfältet. Det blev bättre efter att jag stått upp i några minuter, antar att det tar extra energi av kroppen att verkligen vakna till och gå upp. Kroppen förbrukar energi som den egentligen inte har. Armarna fungerade som vanligt efter ett tag, tack och lov. Man blir ju lite irriterad och rädd när de lever sitt eget liv.
 
God morgon liksom..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0