Heja kroppen friskt humör....

Tog nog en förstor insulindos till middagen som jag åt strax efter kl 19.
Jag struntade i att ta bs före men eftersom jag legat runt 13 efter lunch och fram till kl 16 så tog jag 5 enheter. Med de tidigare bs i åtanke så trodde jag helt enkelt att min kropp behövde det, samt till ölen, potatisklyftorna och majskolven som middagen bestod av till en viss del.
 
Kolla klockslagen..
 
 
Efter det första värdet stängde jag av pumpen en timme och drack ett glas väldigt stark blandad saft. Kände (och känner) att orkeslösheten aldrig tog slut så därför testade jag  bs igen. Så nu har jag stängt av pumpen ytterligare en timme och druckit saft igen.
 
Men vem har sagt att man inte kan vara effektiv när man är låg? Detta är väl mitt fjärde inlägg här på bloggen medans kroppen försöker ta till sig sockret från saften. Jag upptäcker väl stavfel eller konstiga meningar imorgon...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0