Hipp hipp hurra!

Grattis Pappa på födelsedagen!
 
 
Ikväll ska hela familjen hem till Gåvastbo för att gratta Pappa. Jag ska också dit, trots mitt röda, svällda tryne :) Jag är dock lite bättre i förkylningen idag, men det rinner fortfarande en hel del ur näsan. Snart har jag snytit upp en toarulle till! Hjälp!
 
Förra året när pappa fyllde 60 fick han en resa till London. Det var mamma, pappa och vi 5 barn som åkte dit tillsammans, en mycket trevlig resa! :) Vi träffade våra släktingar där, shoppade, åt god mat, var på madame tussauds, gick på Abbey Road, besökte beatlesaffären mm, mm. Vi var där i 4 dagar och hade svårt att hinna med allt som vi ville göra. Men mamma och pappa fick en tur runt i London för att se Big Ben, London Eye. Buckingham palace mm tillsammans med pappas kusin som bor i England. Hon körde runt dem och visade olika sevärdigheter.
Jag har redan varit i London en gång tidigare och har redan sett dessa sevärdigheter samt varit på Madame tussauds en gång tidigare också. Men det var trevligt att få åka dit igen! :)
 
 
Åh vad jag vill ut och resa igen! Spelar ingen roll vart, bara jag får ut och se världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0