Inställd AW

Det är redan torsdag och helgen närmar sig med stormsteg!
Idag fick vi besök från Comenius projektet som min skola deltar i. Det är personer från Norge, Island och England som kommer för att hälsa på. De jobbar också med SMILE på deras skolor och är nu här för att se hur vi har det, hur vi jobbar med SMILE och diskuterar för/nackdelar med projektet, vad som ska hända näst mm.
 
Jag var själv till Norge förra våren för att hälsa på deras skola. Det var mycket trevligt och en kul resa att göra tillsammans med några kollegor :)
 
Imorgon var tanken att några kollegor och jag skulle med ut och äta tillsammans med våra gäster i Uppsala på en AW. Jag hade tänkt ta ut lite komp för att hinna hem, fixa iordning mig och sen ta bussen in till stan för att kunna dricka något gott till maten och sen vidare på något annat ställe. Men den ena kollegan efter den andra hoppade av + att det råder brist av personal pga sjukskrivningar, så jag åkte på en stängning 17.30 istället för att sluta 16 (eller tidigare som jag hade tänkt). Så då skiter jag i AW. Visst jag skulle kunna strunta i att dricka, men när kvällen kommer så slår jag vad om att jag ändå kommer vara helt sopslut efter megapasset som väntar.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0