Onsdag

Första dagen på jobbet denna vecka och jag jobbade 8-18.30, puh! Först vanlig arbetstid och sen två timmar APT möte på det. Vi fick bland annat se förslag över hur personalen ska fördelas över organisationen till hösten, det ser spännande ut :)
 
Det jobbigaste med att jobba så långa dagar är att middagen blir så sen. Den intogs framför halv åtta hos mig på tv:n. Sen åt vi lite glass med riven choklad på till finalen i mästerkockarna, spännande avsnitt!
 
 
Blodsockret idag har legat mellan 4-12. Helt okej, men höjningen till 12 efter lunchen kändes i kroppen, jag var helt slut. Säkert på grund av förkylningen också som inte är helt borta från kroppen än.
Numera är jag väldigt täppt i näsan och jag har fått jätteont i halsen. Tror dock inte att blodsockret har tagit så mycket stryk av förkylningen denna gång, det känns väldigt bra!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0