Tusen tankar och påskrivna papper!

Dålig uppdatering, jag vet. Men det är så mycket som händer just nu, mycket tankar som far omkring och många beslut att fatta. Och sen är det ju det här med diabetesen, som toppen på detta otroliga berg av ångest..
 
Jag blir knäpp av alla funderingar kring jobb/plugg mm.
Jag har varit så osäker på vad  det är jag ska syssla med efter sommaren. Min arbetssituation på Danmark förändras i höst och jag har funderat många turer fram och tillbaka om det kan vara bra för mig eller inte.
Jag tror inte jag får yttra något om organisationen på Danmarks skola förens den är färdig så därför kan jag inte skriva så mycket om vad som oroat mig.
Men idag så fattade jag ett viktigt beslut.
Jag har skrivit på papper om fortsatt jobb på Danmark och chefen anmälde mig till några kursdagar! Nu hoppas jag på att jag har fattat rätt beslut och att mina nya arbetsuppgifter kommer att passa mig som handen i handsken :)
Jag kommer inte att jobba 100 % på Danmark så jag lär söka flera jobb och anmäla mig som vikarie i Månkarbo, Östervåla, Tierp, Harbo mm. Något som känns både bra och dåligt. Det känns jobbigt att inte ha allt på samma ställe, men samtidigt kommer jag att få se fler verksamheter och eventuellt kunna snappa upp olika ideér och arbetssätt som jag kanske kan ta med mig till Danmark.
 
 
Ja tankarna är många och besluten tuffa, men nu är jag ialla fall på gång! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0