Heartbreak

Några tjejer och jag brukar alltid åka på kryssning när grabbarna är på Getaway. Men i år var det bara jag och Therese som kunde göra nått den här helgen, alla andra är borta på semester eller jobbar. Därför skjuter vi upp kryssningen och drog iväg till Gävle istället. Vi checkade in på hotell och besökte deras gym innan vi gjorde oss i ordning för middag på Brända Bocken och sen utgång på Heartbreak! :)
 
Supermysig dag och kväll, så värt att komma bort och unna sig något med en vän! Vi bodde på Scandic och det var ett jättefint hotell med fina rum och superbra frukostbuffé mm. Vi hämtade is ur deras ismaskin i hallen, perfekt att lägga i vinglaset!
 
Blodsockret var inte det bästa, som alltid när man dricker alkohol. Jag får alltid lite dåligt samvete dagen efter då man inser vad kroppen faktiskt får stå ut med för en partykväll. Under kvällen drack vi några cider, en shot, en öl, en drink och sen delade vi på en flaska vin. Vaknade på 20.8 i bs kl 6 imorse. Törstig som bara den och myror i hela kroppen. Pumpade in 3 enheter och vaknade på 12 tre timmar senare.
Jag glömde bort att kolla bs regelbundet och att ta insulin till allt jag drack. Men nått bs blev det och nån skjuts insulin då och då under kvällen.
 
Men som sagt, jag hade väldigt kul och har ännu en kväll att minnas! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0