Andas....!

Just nu är det många saker som går dåligt. Tyvär har jag lättare att komma ihåg dem
än de bra sakerna. Jag önskar det vore tvärtom!
Det är så sjukt påfrestande med förkylningen i kroppen som ger höga blodsocker värden!
Trots detta ska jag bita ihop, men ibland är det svårt att få tålamodet att räcka till.
 
På jobbet har jag löst konflikter från det att jag började jobba tills det att jag gick hem. Vissa barn har sån fruktansvärd attityd att jag blir alldeles chockad. Jag själv fick en käftsmäll av ett barn idag när jag skulle hjälpa till att lösa en konflikt?! Det var längesen jag var så fruktansvärt arg kan jag lova!
 
Sen har jag beställt hem ett paket. I fredags var de här och försökte leverera det, men då var vi fortfarande på jobbet. Så jag ringde igår och killen jag pratade med sa att de skulle leverera det samma dag! Kanon tänkte jag eftersom Björn var hemma och sjuk och kunde ta emot och skriva på.
Men det fanns inget paket hemma igår när jag kom hem.
Så jag ringde idag igen vid kl 13. Kvinnan sa att de aldrig levererar paketet samma dag som någon ringer, de packas alltid och skickas ut dagen efter. Hon checkade av vart mitt paket befann sig och sa att det var lastat på en bil som skulle leverera det idag innan 16.
När jag kom hem fanns det fortfarande inget paket hemma. Något förbannad ringde jag och frågade vart det var.
De sa att chauffören hade gjort ett leveransförsök idag 13.45! Men Björn har ju varit hemma hela dagen, haft telefonerna med sig och väntat på att de ska komma.
De har varken knackat eller ringt på dörren.
HUR gör de då ett leveransförsök?!
 
De gör bara leveranser mellan 9.00-16.00 och varken jag eller Björn är hemma dessa tider. Aldrig.
Därför hade det varit bra om de hade kunnat leverera paketet idag då Björn ändå var hemma för
imorgon ska han jobba igen!
Som alternativ kunde de köra ut till arbetsplatsen, men de ville helst inte leverera till skolan eftersom det kan vara svårt att hitta på mig där. Så nu vill de att jag ska hämta ut paketet någonstans. De skulle höra av sig imorgon om vart, eftersom de inte hade koll på vart paketet befann sig just nu.
 
Jag är så arg att jag går i taket!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0