Barnvakt

Igår hade jag min stängning på jobbet 17.30 och idag skulle jag öppna kl 07.00. Därför bestämde jag mig för att sova kvar i stan hos Mia, Edvin och Maja.
Tur var väl det för jag fick vara barnvakt åt lilla Maja medans Mia var på Thaiboxning. :)
 
Lilla skruttan hade fått sprutor i benen och fick lite feber under kvällen. Hon hade inte sovit sedan kl 15 när jag kom dit vid 18. Så jag gav henne en flaska välling och hon somnade i min famn efteråt. Lilla skruttan <3

Sen vaknade hon men låg och mös en lång stund i soffan.
Sen ville hon hålla på med olika leksaker och vi låg en stund på golvet :)
 
 
 
Av någon anledning fick jag lågt bs på kvällen. Förstod inte riktigt varför eftersom jag tog en minimal insulindos till middagen. Fastän jag åt så var jag fortfarande låg efter ca 30-45 min. Därför åt jag än gång till precis innan jag skulle sova. Då steg bs till 9.4. Förstod att det var på väg uppåt men tog endast en liten dos insulin eftersom jag var rädd att bli låg igen. Imorse vaknade jag på 13. Jag tror att bs har legat mycket högre under hela natten eftersom jag vaknade med huvudvärk.
När jag sover borta försöker jag att strunta i dom misstagen. Det är inte så lätt att hålla samma rutiner som hemma.
En gång, ingen gång.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0