En riktig familjedag!

Igår var jag till stan med mamma och pappa. Jag shoppade en hel del så idag har jag dåligt samvete över att ha spenderat för mycket pengar!
Köpte lite av varje, lite kläder, smycken, smink, hårprodukter och "bra att ha grejer"..
Efter shoppingen hälsade vi på hos min syster Mia och hennes familj. En skön och mycket trevlig lördag!
 
Här är Maja i sin hoppgunga som hon fick utav oss när hon döptes! Hon älskar den!
Hon är ju så sjukt söt, tror jag dör litegrann ;)
 
Maja och hennes mamma och morfar! Tre generationer kärlek :)
 
 
 
Mina bs under dagen 8.2  7.7 5.4  7.8  8.8  12.2
Jag är helt klart nöjd med värdena och jag mådde jättebra hela dagen! :)
Återigen, det är så otroligt skönt att kroppen har kommit tillbaka till sitt rätta jag efter förkylningen!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0