Kill- och tjejhelg

Idag åkte Björn och några kompisar till Ljungdalen. De ska åka skoter och dricka bärs, sen kommer de hem på söndag igen.
 
Själv jobbar jag hela veckan, väldigt långa dagar dessutom.
 
Men vi tjejer vill inte vara sämre än killarna, så därför ska vi träffas redan på fredag för middag och något gott i glasen ;)
På lördag ska vi vidare till Gävle, gå på spa/relax under dagen, äta middag på resturang, gå ut på Heartbreak och sen sova gott på hotell!
 
Åh vad jag ser fram emot denna helg!
 
Jag måste bland annat se till att hinna förbi systembolaget och planera kläder inför lördagen (köpa nytt?!) på dessa dagar som är kvar. Egentligen har jag bara morgondagen kvar, men ska träna på kvällen och måste hem och äta middag en viss tid innan. Så nått spring på Gränby hinns nog inte med..
 
Nej nu ska jag spana in garderoben och se om jag hitta nått kul till helgen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0