Kroppen går på högvarv

Jag har knappt några värden under 10.
De få gångerna jag fått ner bs under 10 strecket har de landat på 3.
Då är jag tvungen att ta något sött och så är vi tillbaka i skyarna igen.
Jag orkar inte med det längre, kan inte förkylningen bara försvinna från min kropp!!
 
Idag har jag haft bs mellan 13-17 hela dagen på jobbet.
Trots detta har jag lyckats med det mesta i jobbväg ändå, haft 5:orna och fritids.
Ibland tryter ork och tålamod en aning när man ligger högt, man orkar inte riktigt med sig själv och då är det svårt att stå emot hormonstinta 5:or som är på krigsstigen!
Men jag lyckades, mer än väl och mycket löste sig till det bästa :)
 
 
Någon träning ikväll är inte att tänka på. Det hade ju varit bra i sig för kroppen att kämpa ner de höga värdena, men det är inte värt alla timmars jobb med justering av insulintillförsel mm. Jag är alldeles för trött och vet inte hur jag ska ställa in doserna i vanliga fall, hur ska det då gå före/under/efter träningen?
Dessutom är det extra jobbigt att träna med förkylning i kroppen. 
 
 
Nej tack!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0