Ljuset i mörkret!

Äntligen vänder det, från ilska till lycka!
 
Jag har fått bättre blodsocker! :D Åh vad det känns bra i kroppen!!
 
Idag har vi haft friluftsdag på jobbet. Det har varit helt ok, men gud så arg jag har blivit på vissa personer och situationer.
 
Vad är det med mig?! Jag brukar inte gå runt och vara arg! Jag får skylla på min visdomstand som börjar komma fram. Jag blir som ungarna, de får feber och jag blir arg! ;)
 
Efter regn kommer solsken!
Just nu befinner jag mig i nått glädjerus! Tänk att de små sakerna gör en så lycklig!
Jag fick hem mitt paket idag! Jag är nu ägare till en dator, för första gången i mitt liv. Ja jag är 23 år, men bättre sent än aldrig :) Tänk att den är min, och bara min. Skönt! Nu kan jag äntligen få välja inställningar och bakgrundsbild själv...... ;) :P
Tänk vad härligt, nu kan jag sitta och kolla på mina serier i oändlighet!
 
Sen fick jag ett sånt gulligt sms från svärfar nyss ;) Han räknade upp en massa tidningar och undrade vilken jag ville prenumerera på. Bara så där, vilken överraskning!
Han hade tydligen vunnit på lotteri :)
Så nu kommer Allers att dimpa ner i brevlådan under 9 veckor framöver. Tack så hemskt mycket!
 
Inte nog med det!
Ikväll ska vi till Therese och Fredrik på kaffe!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0