Löpband

Kolla in vad jag fick av svärmor! Galet glad! :)
Björn kom hem med denna från Hälsingland i söndags natt. Jag fick veta att jag hade en överraskning i garaget och kollade in där måndag morgon innan jobbet. Glad!!
 
 
Med ett löpband hemma kan jag anpassa min träning efter min diabetes! Eftersom jag jobbar till 16.30 eller 17.30 i stan varje dag så är det svårt för mig att hinna hem till Månkarbo, laga mat, ställa om insulinet och ha kroppen redo för träning 1 timme innan träningen ens blir av.. Det är inte helt lätt med min diabetes.
 
Därför är friheten att kunna hoppa på löpbandet precis när kroppen är redo, helt underbar! Dessutom kan jag anpassa längden på mitt träningspass och inte köra mer än vad min diabetes klarar av.
 
Jag provade den första gången i måndags, då sprang jag ca 30 min. Hade 11 i bs före och 10 i bs efter. :) Jag hoppade på bandet ca 1.5 timme efter middagen och justerat insulin.


Kommentarer
Therese

Helt perfekt ju :)

2013-02-20 @ 20:57:13
Ulla

Passar mycket bättre hemma hos er!
Kram svärmor:-)

Svar: Tack snälla! :) Kram
Nina

2013-02-21 @ 22:22:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0