Man ska inte döma boken efter omslaget..

Unnar mig lite skön kvällsavkoppling!
 
Fick denna bok som sommarpresent av en elev. Jag var snabb att dömma boken av dess omslag, trodde inte det var något för mig. Men ack så fel jag hade! Det är sånt flyt i händelseförloppet vilket gör den lättläst. :)
 
Jag ska se till att läsa ut denna inom kort så att jag kan påbörja "Femtio nyanser av honom", tantsnusket som alla tjattrar om! ;) Tydligen ska böckerna vara jättebra så jag har höga förväntningar!
 
Ska prova en ny tesort ikväll, hallon lakrits! Fick den i julklapp men har inte känt för att dricka den tidigare.
Den luktar som 50/50 klubborna man åt som liten :)
 
Trevlig kväll!


Kommentarer
Karin

Jag har läst hela 50-shades-trilogin och har alla tre böckerna om du behöver låna nån. ;) Är man inte alltför pryd så är de här böckerna riktigt bra! Kanske inget man ska läsa på bussen eller tåget.. ;)

Svar: Jag har lånat dem av Jennie, men tack ändå! :) Haha, ja jag har hört en del rykten om innehållet!
Nina

2013-02-17 @ 20:16:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0