Resan till Hassela

Men verkligen, hallå?!

Låg på 9 i bs, åt ca 6 godisbitar och tog 0,5 enheter till det. 1 h efteråt käkade vi middag och jag tog 2,5 enheter till det.
Efter 1 h 30 min låg jag på 5,5 i bs! Fastän jag suttit still i en bil hela tiden. Sen köpte vi lakritsnappar som jag åt av + drack några klunkar av Björns red bull och då tog jag 1 enhet till det.
Det var ca 1 h sen och nu ligger jag på 5,8.

Känner dessutom att bs sjunker så jag har precis ätit en macka inför natten. Det kryper i hela kroppen, hatar känslan när det sjunker!



Kommentarer
Gisela

Hihi jag säger då det... ;) Vi ÄR friska.. Eller egentligen inte! :) Tråkigt att du blev låg precis vid läggdags, men annars är det rätt skönt om bs plötsligt beter sig som hos friska då man kan äta lite godis med gott samvete :) Dock lätt att ta för mkt insulin om man plötsligt är mer känslig! Ha det mys i Hassela!

2013-02-02 @ 12:04:24
URL: http://Giselasdiabetes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0