Torsdagens Step up!

 
 
 
Innan middagen, tog 1 E.                Strax innan träningen drog igång.
                                                     Drack saft..
 
Efter uppvärmningarna och någon    Halvvägs genom passet. Nu börjar det
låt till brädan. Drack saft..               kännas riktigt tungt. Det känns i hela
                                                    kroppen att bs är på väg ner.
                                                    Drack ännu mer saft.
 
 
Här var det typ kört. Jag börjar          Här var träningen slut och jag tog
snubbla på brädan, minns inte          1 E direkt för att bs inte skulle hinna
stegen riktigt och känner mig            stiga så mycket.
fruktansvärt slö i kroppen.
Jag vilade under en låt och drack
väldigt mycket saft. Sen hoppade jag
på brädan igen och körde det sista.
 
  
Hemma och bs stiger för fullt.          Bs innan jag skulle sova. Det har höjt sig
Jag passar på att äta lite fil med      en aning sedan jag åt men jag tar inget
musli + en knäckemacka.               insulin eftersom jag blev låg förra
Tog inget insulin den här gången!     gången jag gjorde det.
 
 
Vaknade av detta halv tre på natten.  3½ timme senare vaknar jag av detta                   
Huvudvärk och illamående samt        när det är dags att kliva upp och göra
törstig som ett as!                           sig klar för jobbet..
Pumpade in 1 E och somnade om.
 
Behöver jag nämna att det var kämpigt att ta sig ur sängen?!
Detta var alltså resultatet av denna torsdagens träning. Det visar verkligen hur träning påverkar kroppen under en lång tid.
 
Hemskt.
 
Är det något jag skulle vilja prova så är det att få träna i en frisk kropp!!
Förstå vilken känsla att kunna ge allt hela tiden utan att vara rädd för att börja må dåligt och svimma om jag inte fyller på med något sött hela tiden.
Att ge sig iväg på ett spontant träningspass utan att ha ätit något, reglerat insulinet, kollat en massa bs innan.
 
Och utan oro för att man ska dö i sömnen efteråt, typ.
 
Det kallar jag frihet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0