Tränings panik!

Imorse hamnade jag av en slump på en blogg, jag vet vem personen som skriver är, men vi känner inte varandra så bra. Jag fick en sån galen träningspanik när jag insåg hur mycket hon tränade och hade gått ner i vikt!
Helt sjukt, jag ville kasta mig på löpbandet direkt!
Men det gick ju såklart inte, jag hade ätit frukost precis innan och tagit en vanlig dos insulin som fortfarande låg kvar i kroppen och jobbade.
Jag var alltså tvungen att äta lunch, ställa om insulinet och sen träna efter en timmes väntan. Men eftersom jag ganska nyligen hade ätit frukost fick jag vackert vänta några timmar till innan nästa matintag. Medans städade jag huset tillsammans med Björn.
 
Denna planering alltså, jag blir galen!
 
Men nu så!
Jag har precis sprungit 35 min på löpbandet och sen gjort mag- rygg- och benövningar i 25 min. Alltså en timmes träning här hemma i vardagsrummet framför Arn på Tv:n. :)
 
Nu känns det i alla fall lite bättre med min träningspanik, den har dämpat sig lite. Nu planeras middag och det blir kycklingsallad! Tog någonting lätt eftersom det blir filmkväll hos syrran, vi ska träffas hos dem om någon timme.
Så nu ska jag slänga mig i duschen och sen sätta fart med maten.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0