Avslappning

Direkt efter Bygglov igår gick jag och tappade upp ett bad. Det var så sjukt avslappnande och skönt!
Det behövde jag verkligen! Passade på att ha balsam i håret en lång stund så det blev alldeles mjukt och lent när jag sköljde ur.
 
 
Jag glömde att ta extra insulin innan jag hoppade i. Eftersom jag låg i badet och var utan pumpen en timme ca så höjdes bs till 15. Det höga bs berodde även på fikat som jag åt innan, i efterhand förstår jag att min kropp krävde mer insulin till det jag åt. Men det är lätt att räkna fel.
Jag njöt av lugnet ändå och pumpade in lite extra innan jag skulle lägga mig.
 
Magkatarren gav med sig när jag skulle sova, den brukar aldrig försvinna så fort? Konstigt, men jag är glad! :)
 
Denna dag har gått så mycket bättre än igår!
Femmorna har varit underbara och det har varit sjukt kul att få ha klassen hela dagen! Sen är det många andra saker runt omkring som har gått väldigt bra, jag är sjukt nöjd med insatsen idag.
 
Dock ingen pump idag heller?! SUCK. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0