En grön start på helgen

Det hände väldigt mycket i fredags! :)
 
Allt gick bra på jobbet och jag åkte lite tidigare för att hinna till ögonmottagningen på akademiska.När jag kom dit fick jag reda på att jag inte behövde fota ögonen den här gången eftersom det inte var så längesen.
Det jag fick göra istället var en helt vanlig synundersökning! Sen skrev hon intyget som jag fick i handen sen var det bara för mig att gå.
Nödvändigt? Suck!
 
Jag fick iaf intyget och allt såg bra ut. Nu är det bara att invänta läkarintyget och sen skicka in alltsammans :)
 
När jag var på väg till sjukhuset fick jag ett väldigt uppskattande sms! Min pump hade kommit till Ica i Månkarbo!
Jag trodde inte den skulle komma förens på måndag?! Lycka!
 
Jag valde alltså en Animas Vibe, den gröna :)
Jag valde den av olika anledningar och hoppas att jag kommer vara nöjd med den de kommande 4 åren. :)
Det är så kul med en ny pump! jag kan inte sluta titta på den, den är så fin!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0