Helgen

Jag är nöjd med helgen, trots utgångsläget :)
Det ordnade upp sig, magsjukan är borta!
Så igårkväll åkte jag hem till Gåvastbo och hängde med mamma, pappa, Mia och Maja :)
Myslördag indeed!
 
Vi år god mat, gosade med Maja. Fick höra henne skratta högt för första gången, se henne vända från rygg till mage! Och självklart det mysigaste som finns, att ge henne välling :)
Det finns inget bättre än att mysa ner sig i soffan och ge henne det.
Underbara lilla människa! <3
 
Natten spenderades där och vi fick världens brakfrukost när vi vaknade!
Blodsockret har legat mellan 3-10 hela tiden, varit låg ca 3 ggr.
Tror det beror på felberäkning vad gällande insulindosen till måltiderna.
Sista gången jag var låg satte jag mig i soffan och väntade på fikat som de höll på att göra i köket. När de kom med det hade jag domnat bort i ryggen och rumpan, hade ett bultande hjärta och svettades och såg bara en massa svarta prickar. Vidrig känsla!
Som tur var serverades skorpor med MARMELAD och ost, jag panikåt några stycken och hann inte riktigt njuta av smaken. Men blodsockret ordnade upp sig.
 
 
Nu är jag och katterna hemma i Månkarbo igen, tillsammans med en trött och sliten Björn :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0